Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 9/2018

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

Is Inspiring Group Members an Effective Predictor of Social Dominance in Early Adolescence? Direct and Moderated Effects of Behavioral Strategies, Social Skills, and Gender on Resource Control and Popularity

  • Open Access
  • Empirical Research

Marjolijn M. Vermande, Patricia A. Gilholm, Albert H. A. Reijntjes, Dave J. Hessen, Elisabeth H. M. Sterck, Anne M. Overduin-de Vries

Longitudinal Change in High-Cost Prosocial Behaviors of Defending and Including during the Transition to Adulthood

  • Empirical Research

Laura M. Padilla-Walker, Madison K. Memmott-Elison, Matthew G. Nielson

Longitudinal Examination of the Bullying-Sexual Violence Pathway across Early to Late Adolescence: Implicating Homophobic Name-Calling

  • Empirical Research

Dorothy L. Espelage, Kathleen C. Basile, Ruth W. Leemis, Tracy N. Hipp, Jordan P. Davis

Social Costs for Wannabes: Moderating Effects of Popularity and Gender on the Links between Popularity Goals and Negative Peer Experiences

  • Empirical Research

Nicole Lafko Breslend, Erin K. Shoulberg, Julia D. McQuade, Dianna Murray-Close

Pacifists and Revenge-Seekers in Response to Unambiguous Peer Provocation

  • Empirical Research

Kristina L. McDonald, Steven R. Asher

Defending Victims of Bullying in Early Adolescence: A Multilevel Analysis

  • Empirical Research

Hye-Young Yun, Sandra Graham

Trends in the Perpetration of Physical Aggression among Norwegian Adolescents 2007–2015

  • Empirical Research

Lars Roar Frøyland, Tilmann von Soest

Development of Friendship and Task Values in a New School: Friend Selection for the Arts and Physical Education but Socialization for Academic Subjects

  • Empirical Research

Angela Chow, Noona Kiuru, Philip D. Parker, Jacquelynne S. Eccles, Katariina Salmela-Aro