Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Kind en adolescent

Uitgave 1/2020 Vernieuwingen op het gebied van psychodiagnostiek

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Integratieve diagnostiek met de Intelligence and Development Scales-2 (IDS-2)

  • Artikelen

Selma A. J. Ruiter, Linda Visser, Marieke E. Timmerman

Een vernieuwende blik op persoonlijkheidsproblematiek bij jongeren: van traditionele hokjes naar dimensioneel denken

  • Artikelen

Nagila Koster, Paul T. van der Heijden, Odilia M. Laceulle, Marcel A. G. van Aken

De Cognitieve Test Applicatie (COTAPP): geavanceerde computertest voor het meten van aandacht, informatieverwerking en executieve functies bij kinderen

  • Artikelen

Nanda Rommelse, Annemieke Brinkman, Dorine Slaats-Willemse, Marieke E. Timmerman, Lieke Voncken, Patrick de Zeeuw, Marjolein Luman, Catharina Hartman

Dynamisch testen van hoog- en normaalbegaafde kinderen

  • Artikelen

Bart Vogelaar, Wilma C. M. Resing

Neuropsychologische profielen van kinderen met een autismespectrumstoornis in relatie tot hun intelligentie

  • Artikelen

Nanda Rommelse, Ilse Langerak, Jolanda van der Meer, Yvette de Bruijn, Anoek Oerlemans

De IDT: een nieuwe, interactieve tekentest voor wederkerig gedrag bij kinderen met autisme

  • Artikelen

Tineke Backer van Ommeren, Hans M. Koot, Anke M. Scheeren, Sander Begeer

Hoogbegaafdheid is niet te meten

  • Debat

Nanda Rommelse, Dorine Slaats-Willemse

Hoogbegaafdheid meten … Waarom zou je?

  • Debat

Bart Vogelaar, Lianne Hoogeveen

Reactie op Vogelaar en Hoogeveen

  • Debat

Nanda Rommelse, Dorine Slaats-Willemse

Reactie op Rommelse en Slaats

  • Debat

Bart Vogelaar, Lianne Hoogeveen