Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

14-09-2016 | Media Review

Michael Kimmel: Guyland: Where Boys Become Men [DVD]

The Media Education Foundation, Northampton, MA, 2015, 35 minutes

Auteur: Brandy Chaneb

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 12/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The term “adolescence” can incite a plethora of emotions and subsequent adjectives. It can be a time of excitement and opportunity. It can also be a time of turmoil and confusion. For better or worse, adolescence is most certainly a time of discovery and change. This extended developmental period, typically spanning between ages 10 and 20, encompasses numerous changes in biological, psychological and social functioning. If this were not challenging enough, individuals must also navigate this period within the context of cultural and social norms. For this reason, most would agree that growing up in the 21st century is more difficult than ever before. …
Metagegevens
Titel
Michael Kimmel: Guyland: Where Boys Become Men [DVD]
The Media Education Foundation, Northampton, MA, 2015, 35 minutes
Auteur
Brandy Chaneb
Publicatiedatum
14-09-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 12/2016
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-016-0536-0