Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2019 | Ten geleide

Werkplaatsen voor praktijkvragen

Auteur: Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In een academische werkplaats komen mensen met verschillende achtergronden en expertise bij elkaar om kennis te bundelen en toegankelijk te maken voor gebruik in de praktijk. Het klinkt als een mooie en logische ambitie. Wetenschappelijke kennis blijft immers te vaak op de plank liggen. Een onderzoek is afgerond, een wetenschappelijk artikel gepubliceerd en dat is dat. Vaak is er dan nog een lange weg te gaan voordat de kennis ook echt wordt benut door mensen in de praktijk. Lang én soms ook heel weerbarstig. In deze aflevering van Kind en Adolescent Praktijk zien we daarvan twee heel verschillende, maar leerzame voorbeelden. …
Metagegevens
Titel
Werkplaatsen voor praktijkvragen
Auteur
Marike Serra
Publicatiedatum
01-06-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2019
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-019-0014-0