Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

25-07-2022 | Correction

Correction to: “Going Mobile”-increasing the reach of parent-mediated intervention for toddlers with ASD via group-based and virtual delivery

Auteurs: Jessica Brian, Abbie Solish, Erin Dowds, Ian Roth, Kate Bernardi, Kate Perry, Sara Daoud, Sanne Jilderda, Stacey MacWilliam, Isabel M. Smith, Lonnie Zwaigenbaum, Susan Bryson

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 12/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The wrong Supplementary file was originally published with this article; it has now been replaced with the correct file. …
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Metagegevens
Titel
Correction to: “Going Mobile”-increasing the reach of parent-mediated intervention for toddlers with ASD via group-based and virtual delivery
Auteurs
Jessica Brian
Abbie Solish
Erin Dowds
Ian Roth
Kate Bernardi
Kate Perry
Sara Daoud
Sanne Jilderda
Stacey MacWilliam
Isabel M. Smith
Lonnie Zwaigenbaum
Susan Bryson
Publicatiedatum
25-07-2022
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 12/2022
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-022-05657-1