Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy

Uitgave 4/2022

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Cognitive appraisal, Coping, Stress and Fear Contracting Covid-19 in Working People in Pakistan

Anam Ali, Ali Asad Khan, Sadia Abbas, Ali Salman Khan, Ehsan Ullah

Do the Highly Sensitive People Tend to have Psychological Problems Because of Low Emotion Regulation and Dysfunctional Attitudes?

Mustafa Eşkisu, Murat Ağırkan, Oğuzhan Çelik, Ragıp Ümit Yalçın, Namık Kemal Haspolat

Effect of Stress Management Coaching Intervention on Adult Learners with Type 2 Diabetes: A Rational-Emotive Cognitive Behavioural Coaching Approach

Uzoamaka Lucynda Koledoye, Chisom Ogochukwu Ezenwaji, Henry Egi Aloh, Chioma C. Osilike, Ngozika Josephine Ugwuoke, Polycarp M. D. Okeke, Nwakaego Ebele Ekwealor, Ifeyinwa O. Ezenwaji

Correction to: The Combined Contribution of Fear and Perceived Danger of COVID 19 and Metacognitions to Anxiety Levels during the COVID 19 Pandemic

  • Correction

Orkun Aydın, Kuzeymen Balıkçı, Yasin Arslan, Pınar Ünal-Aydın, Ece Müezzin, Marcantonio M. Spada

Stress Management Among Science and Social Science Educators Within Open and Distance Learning Centers Using Rational Emotive Behavior Therapy: Implication for Curriculum and Educational Evaluators

Justina N. Igwe, Christian S. Ugwuanyi, Jovita C. Ejimonye, Nonye Odionye, Ifeoma C. Metu, Regina I. Enebechi, Kenneth O. Eze, Francis E. Ikeh, Agnes O. Okeke, Ekwutosi M. Nnnadi, Joseph C. Onuoha, Catherine U. Ene, Victor N. Nwachukwu, Njideka G. Mbelede, Evelyn O. Egolum

Internet Addiction in Adolescents: A Rational Emotive and Cognitive Behavior Therapy Perspective

Irena Stojković, Tatjana Vukosavljević-Gvozden, Isidora David, Danka Purić

Effects of Rational Emotive Behavior Therapy on Academic Grit

Suci Anggawati Sari, Gian Sugiana Sugara, Feida Noorlaila Isti’adah