Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy

Uitgave 4/2024

Inhoudsopgave (24 Artikelen)

Can REBT Reduce Academic Stress and Increase Adjustment in Rural Students?

Faith C. Omeke, Moses Onyemaechi Ede, Chinyere Loveth Chukwu, Patricia Nwamaka Aroh, Calista Obiageli Onyeanusi, Tobias Obiora Ozor, Ifeanyichukwu Dumtochukwu Okoro, Josephine Nwamaka Maduakolam, Fidelis Azubuike Agu, Samuel Ifeanyi Aba

Validation of Process-Based Components of the LIBET-Q: An Innovative Instrument for Case Conceptualization

Alessia Offredi, Annalisa Oppo, Giovanni Maria Ruggiero, Gabriele Caselli, Giovanni Mansueto, Simona Scaini, Sara Palmieri, Sandra Sassaroli

The Role of Desire Thinking and Craving in Problematic Smartphone Use

  • Open Access

Giulia Fioravanti, Marcantonio M. Spada, Sara Bocci Benucci

Spanish Adaptation of the Social Worries Questionnaire (SWQ): A Tool to Assess Social Anxiety in Preadolescent Children

  • Open Access

Víctor Amorós-Reche, David Pineda, Mireia Orgilés, Jose P. Espada

Mindfulness and Well-being: A Longitudinal Serial Mediation Model of Psychological Adjustment and COVID-19 Fear

Begüm Satici, Emine Gocet-Tekin, M. Engin Deniz, Seydi Ahmet Satici, Fatma Betul Yilmaz

An Exploratory Analysis of Vengeful Episodes in Prisoners

Thomas DiBlasi, Michael Wydo, Kelly Smith

Correction: An Emotional Skills Intervention for Elementary Children with Autism in China: A Pilot Study

  • Correction

Gabrielle T. Lee, Sheng Xu, Hua Feng, Gloria K. Lee, Shaoju Jin, Dan Li, Shuangshuang Zhu