Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 7/2010

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Special Issue Introduction: The Meaning and Measurement of Thriving: A View of the Issues

  • Editorial

Richard M. Lerner, Alexander von Eye, Jacqueline V. Lerner, Selva Lewin-Bizan, Edmond P. Bowers

The Five Cs Model of Positive Youth Development: A Longitudinal Analysis of Confirmatory Factor Structure and Measurement Invariance

  • Empirical Research

Edmond P. Bowers, Yibing Li, Megan K. Kiely, Aerika Brittian, Jacqueline V. Lerner, Richard M. Lerner

Active and Engaged Citizenship: Multi-group and Longitudinal Factorial Analysis of an Integrated Construct of Civic Engagement

  • Empirical Research

Jonathan Zaff, Michelle Boyd, Yibing Li, Jacqueline V. Lerner, Richard M. Lerner

Trajectories of Positive and Negative Behaviors from Early- to Middle-Adolescence

  • Empirical Research

Selva Lewin-Bizan, Alicia Doyle Lynch, Kristen Fay, Kristina Schmid, Caitlin McPherran, Jacqueline V. Lerner, Richard M. Lerner

Intentional Self Regulation in Middle Adolescence: The Emerging Role of Loss-based Selection in Positive Youth Development

  • Empirical Research

Steinunn Gestsdottir, Edmond Bowers, Alexander von Eye, Christopher M. Napolitano, Richard M. Lerner