Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2012 | Interview

‘Kruisbestuiving tussen wetenschappers en hulpverleners werkt’

Marleen Rijkeboer en het Altrecht Academisch Angstcentrum

Auteur: Iris Dijkstra

Gepubliceerd in: GZ - Psychologie | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het Altrecht Academisch Angstcentrum bestaat pas vijf jaar maar is nu al tot TOPGGz-instelling gekroond. Klinisch psycholoog, psychotherapeut en cognitief gedragstherapeut Marleen R ijkeboer is er best trots op. Ze heeft het AAA mede opgezet. Oorspronkelijk hield ze zich vooral bezig met schematherapie bij cliënten met een persoonlijkheidsstoornis. Nu behandelt ze mensen met ernstige angst- en dwangstoornissen. ‘Eerst as 1 aanpakken, dat werkt het best. Je kunt altijd nog zien of je daarna met as 2 doorgaat.’
Metagegevens
Titel
‘Kruisbestuiving tussen wetenschappers en hulpverleners werkt’
Marleen Rijkeboer en het Altrecht Academisch Angstcentrum
Auteur
Iris Dijkstra
Publicatiedatum
01-03-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
GZ - Psychologie / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 1879-5080
Elektronisch ISSN: 1879-5099
DOI
https://doi.org/10.1007/s41480-012-0012-4