Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 2/2021

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

Youth Initiated Mentoring: A Meta-analytic Study of a Hybrid Approach to Youth Mentoring

  • Empirical Research

Levi van Dam, Danielle Blom, Esma Kara, Mark Assink, Geert-Jan Stams, Sarah Schwartz, Jean Rhodes

Early Antecedents of School Burnout in Upper Secondary Education: A Five-year Longitudinal Study

  • Open Access
  • Empirical Research

Milja Parviainen, Kaisa Aunola, Minna Torppa, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Kati Vasalampi

The Role of Classmates’ Modeling and Reinforcement in Adolescents’ Perceived Classroom Peer Context

  • Open Access
  • Empirical Research

Esther C. A. Mertens, Maja Deković, Monique Van Londen, Ellen Reitz

The Link between Parental Support and Adolescent Negative Mood in Daily Life: between-Person Heterogeneity in within-Person Processes

  • Open Access
  • Empirical Research

Loes H. C. Janssen, Bernet M. Elzinga, Bart Verkuil, Manon H. J. Hillegers, Loes Keijsers

Bidirectional Associations between Popularity, Popularity Goal, and Aggression, Alcohol Use and Prosocial Behaviors in Adolescence: A 3-Year Prospective Longitudinal Study

  • Open Access
  • Empirical Research

Sarah T. Malamut, Yvonne H. M. van den Berg, Tessa A. M. Lansu, Antonius H. N. Cillessen

The Relations and Role of Social Competencies and Belonging with Math and Science Interest and Efficacy for Adolescents in Informal STEM Programs

  • Open Access
  • Empirical Research

Adam J. Hoffman, Luke McGuire, Adam Rutland, Adam Hartstone-Rose, Matthew J. Irvin, Mark Winterbottom, Frances Balkwill, Grace E. Fields, Kelly Lynn Mulvey

Linking Maternal Depression to Adolescent Internalizing Symptoms: Transmission of Cognitive Vulnerabilities

  • Empirical Research

Erin E. Dunning, Brae Anne McArthur, Lyn Y. Abramson, Lauren B. Alloy