Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Mindfulness

Uitgave 1/2012

Inhoudsopgave (9 Artikelen)

Psychometric Properties of the Chinese Translation of the Mindful Attention Awareness Scale (MAAS)

  • ORIGINAL PAPER

Yu-Qin Deng, Song Li, Yi-Yuan Tang, Lian-Hua Zhu, Richard Ryan, Kirk Brown

Mindfulness to Reduce Psychosocial Stress

  • ORIGINAL PAPER

Natalia E. Morone, Cheryl P. Lynch, Vincent J. Losasso III, Karl Liebe, Carol M. Greco

A Preliminary Investigation of the Process of Mindfulness

  • ORIGINAL PAPER

Shannon M. Erisman, Lizabeth Roemer

For Whom May Participation in a Mindfulness-Based Stress Reduction Program be Contraindicated?

  • ORIGINAL PAPER

Patricia L. Dobkin, Julie A. Irving, Simon Amar

The Effects of Qigong on Reducing Stress and Anxiety and Enhancing Body–Mind Well-being

  • ORIGINAL PAPER

Yvonne W. Y. Chow, Allen Dorcas, Andrew M. H. Siu

Transforming the Perceptual Situation: a Meta-ethnography of qualitative Work Reporting Patients’ Experiences of Mindfulness-Based Approaches

  • ORIGINAL PAPER

Alice Malpass, Havi Carel, Matthew Ridd, Alison Shaw, David Kessler, Debbie Sharp, Mark Bowden, Julia Wallond

Competence in Teaching Mindfulness-Based Courses: Concepts, Development and Assessment

  • Open Access
  • Mindfulness in Practice

Rebecca S. Crane, Willem Kuyken, J. Mark G. Williams, Richard P. Hastings, Lucinda Cooper, Melanie J. V. Fennell