Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Mindfulness

Uitgave 9/2024

Inhoudsopgave (18 Artikelen)

Compassion-Facilitating Interventions Among Patients With Life-Limiting Chronic Illnesses: A Scoping Review

  • REVIEW

Marques Shek Nam Ng, Caixia Li, Zane Kin Wai Chan, Stanley R. Steindl

Brain–Heart Interactions in Novice Meditation Practitioners During Breath Focus and an Arithmetic Task

  • Original Paper

Javier R. Soriano, Julio Rodriguez-Larios, Carolina Varon, Nazareth Castellanos, Kaat Alaerts

Mindfulness Training Has Long-Term Therapeutic Benefits in Women With Irritable Bowel Syndrome

  • ORIGINAL PAPER

Susan A. Gaylord, Olafur S. Palsson, Eric L. Garland, John Douglas Mann, Karen Bluth, William Whitehead, Keturah R. Faurot

Development and Validation of Interpersonal Mindfulness in Parenting Scale Among Chinese Mothers of Infants in the First Year of Life

  • ORIGINAL PAPER

Liuliu Wu, Dandan Ma, Yiping Xiao, Meiling Wu, Yongqi Huang, Juan Wang, Xuan Zhang, Fenglin Cao

Psychometric Properties of the Mindfulness in Teaching Scale in a Sample of Iranian Teachers: Insight from a Network Analysis Approach

  • ORIGINAL PAPER

Fatemeh Azadi, Shohreh Dayri, Alireza Kordbagheri, Mohammadreza Kordbagheri

Mindfulness-Based Intervention for Schoolteachers: Comparison of Video-Conferencing Group with Face-to-Face Group

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Winnie W. L. Chan, Ka Chun Wu, Shirley X. Li, Kitty K. Y. Tsang, Kathy K. Shum, Hong Wang Kwan, Michael R. Su, Shui-fong Lam

A Multilevel Diary and Dyadic Study Exploring the Link Between New Parents’ Mindfulness and Relationship Satisfaction

  • ORIGINAL PAPER

Laurence Morin, Julie C. Laurin, Marina Doucerain, Simon Grégoire

The Impact of Teachers’ Contemplative Training on Classroom Discussions of Controversial Issues—a Cluster-Randomized Active-Control Trial

  • ORIGINAL PAPER

Shiri Godeano-Barr, Michal Reifen-Tagar, Ricardo Tarrasch, Nava Levit-Binnun

Mindfulness Meditation and the Meaning of Life

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Oren Hanner

Conceptualizing Mindfulness Using Construal Level Theory: A Two-Dimensional Model

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Noa Bigman-Peer, Iftah Yovel