Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Mindfulness

Uitgave 2/2019

Inhoudsopgave (17 Artikelen)

Middle School Teachers’ Mindfulness, Occupational Health and Well-Being, and the Quality of Teacher-Student Interactions

  • ORIGINAL PAPER

Summer S. Braun, Robert W. Roeser, Andrew J. Mashburn, Ellen Skinner

Psychological Well-being and Coping: the Predictive Value of Adult Attachment, Dispositional Mindfulness, and Emotion Regulation

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Jodie C. Stevenson, Abigail Millings, Lisa-Marie Emerson

Roles of Anger and Rumination in the Relationship Between Self-Compassion and Forgiveness

  • ORIGINAL PAPER

Qinglu Wu, Peilian Chi, Xianglong Zeng, Xiuyun Lin, Hongfei Du

Mindfulness-Based Interventions for Psoriasis: a Randomized Controlled Trial

  • ORIGINAL PAPER

Paul D’Alton, Louise Kinsella, Orla Walsh, Cheryl Sweeney, Irene Timoney, Maeve Lynch, Martin O’Connor, Brian Kirby

Supporting Mindfulness Practices with Brain-Sensing Devices. Cognitive and Electrophysiological Evidences

  • ORIGINAL PAPER

Davide Crivelli, Giulia Fronda, Irene Venturella, Michela Balconi

Applying Behavioral Theory to Increase Mindfulness Practice Among Adolescents: an Exploratory Intervention Study Using a Within-Trial RCT Design

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Marguerite Beattie, Nelli Hankonen, Gloria Salo, Keegan Knittle, Salla-Maarit Volanen

Mindfulness and the Evaluative Organization of Self-Knowledge

  • ORIGINAL PAPER

Sebastian Dummel, Jutta Stahl

Associations Between Mindfulness and Emotion Regulation: the Key Role of Describing and Nonreactivity

  • ORIGINAL PAPER

Luca Iani, Marco Lauriola, Alberto Chiesa, Valentina Cafaro

Mindfulness Training in UK Secondary Schools: a Multiple Case Study Approach to Identification of Cornerstones of Implementation

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Stephanie Wilde, Anna Sonley, Catherine Crane, Tamsin Ford, Anam Raja, James Robson, Laura Taylor, Willem Kuyken

Neuroplasticity and the Unknown Limits of the Possible

  • ORTHOGONAL ROTATION IN CONSCIOUSNESS

Jon Kabat-Zinn

“I Can’t Hear Myself Think!”

  • ORTHOGONAL ROTATION IN CONSCIOUSNESS

Jon Kabat-Zinn