Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 4/2008

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

That’s what task sets are for: shielding against irrelevant information

  • Original Article

Gesine Dreisbach, Hilde Haider

The Red Herring technique: a methodological response to the problem of demand characteristics

  • Original Article

Cara Laney, Suzanne O. Kaasa, Erin K. Morris, Shari R. Berkowitz, Daniel M. Bernstein, Elizabeth F. Loftus

Context dependent learning in the serial RT task

  • Open Access
  • Original Article

Elger L. Abrahamse, Willem B. Verwey

Mixing costs and switch costs when switching stimulus dimensions in serial predictions

  • Open Access
  • Original Article

Andrea M. Philipp, Claudia Kalinich, Iring Koch, Ricarda I. Schubotz

Evidence for attentional processing in spatial localization

  • Open Access
  • Original Article

Jos J. Adam, Eddy J. Davelaar, Annoek van der Gouw, Paul Willems

Better late than never: how onsets and offsets influence prior entry and exit

  • Original Article

Larissa Vingilis-Jaremko, Susanne Ferber, Jay Pratt

Absence of hardly pursued updating in a running memory task

  • Original Article

M. Rosa Elosúa, R. Marcos Ruiz

Self produced and observed actions influence emotion: the roles of action fluency and eye gaze

  • Original Article

Amy E. Hayes, Matthew A. Paul, Boukje Beuger, Steven P. Tipper