Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 4/2024

Inhoudsopgave (23 Artikelen)

Which intellectual activities are related to cognitive reserve? Introduction and testing a three-dimensional model

  • Research

Hossein Karsazi, Tara Rezapour, Atieh Sadat Mottaghi Ghamsari, Reza Kormi-Nouri, Javad Hatami

The common factor of executive functions measures nothing but speed of information uptake

  • Open Access
  • Research

Christoph Löffler, Gidon T. Frischkorn, Dirk Hagemann, Kathrin Sadus, Anna-Lena Schubert

Conflicts between priming and episodic retrieval: a question of fluency?

  • Open Access
  • Research

Peter Weller, Guillermo Recio, Laura Kaltwasser, Hadiseh Nowparast Rostami, Birgit Stürmer, Werner Sommer

The Simon effect under reversed visual feedback

  • Research

Hamza Sabek, Loïc P. Heurley, Ronan Guerineau, Vincent Dru

The role of motor inhibition in implicit negation processing: two Go/No-Go behavioral studies

  • Open Access
  • Research

Martina Montalti, Marta Calbi, Maria Alessandra Umiltà, Vittorio Gallese, Valentina Cuccio

Instructed speed and accuracy affect binding

  • Open Access
  • Research

Silvia Selimi, Birte Moeller

Emotional cues reduce Pavlovian interference in feedback-based go and nogo learning

  • Open Access
  • Research

Julian Vahedi, Annakarina Mundorf, Christian Bellebaum, Jutta Peterburs

Can frequent long stimulus onset ansynchronies (SOAs) foster the representation of two separated task-sets in dual-tasking?

  • Open Access
  • Research

Lasse Pelzer, Christoph Naefgen, Julius Herzig, Robert Gaschler, Hilde Haider

Error modulates categorization of subsecond durations in multitasking contexts

  • Research

Maryam Rafiezadeh, Anahita Tashk, Fatemeh Mafi, Poorya Hosseinzadeh, Vahid Sheibani, Sadegh Ghasemian

How does error correction occur during lexical learning?

  • Research

Nobuyoshi Iwaki, Isao Takahashi, Saeko Kaneko

The role of identity priming on the (unconscious) bodily self-attribution

  • Open Access
  • Research

Tommaso Ciorli, Lorenzo Pia

Collaborative encoding with a new categorization task: a contribution to collaborative memory research

  • Open Access
  • Research

Nadia Conte, Santiago Pelegrina, Caterina Padulo, Erika Marascia, Beth Fairfield

Social excluder’s face reduces gaze-triggered attention orienting

  • Research

Jiajia Yang, Li Zhou, Zhonghua Hu

Memory-driven capture during focused visual attention

  • Research

Yilu Yang, Lixin Su, Yi Pan

Uncertainty salience reduces the accessibility of episodic future thoughts

  • Research

Marianthi Terpini, Arnaud D’Argembeau