Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 6/2018

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Why free choices take longer than forced choices: evidence from response threshold manipulations

  • Original Article

Christoph Naefgen, Michael Dambacher, Markus Janczyk

Distinct and flexible rates of online control

  • Original Article

John de Grosbois, Luc Tremblay

Visuomotor and motorvisual priming with different types of set-level congruency: evidence in support of ideomotor theory, and the planning and control model (PCM)

  • Open Access
  • Original Article

Roland Thomaschke, R. Christopher Miall, Miriam Rueß, Puja R. Mehta, Brian Hopkins

Perceptual similarity induces overinvestment in an attentional blink task

  • Original Article

Ellen MacLellan, David I. Shore, Bruce Milliken

Intentional binding of two effects

  • Original Article

Miriam Ruess, Roland Thomaschke, Carola Haering, Dorit Wenke, Andrea Kiesel

Action–effects enhance explicit sequential learning

  • Original Article

Sarah Esser, Hilde Haider

The processing of price comparison is not holistic but componential

  • Original Article

Pedro Macizo, Fernando Ojedo

Synchronization to metrical levels in music depends on low-frequency spectral components and tempo

  • Original Article

Birgitta Burger, Justin London, Marc R. Thompson, Petri Toiviainen

Are young children able to learn exploratory strategies by observation?

  • Open Access
  • Original Article

Francesca Foti, Domenico Martone, Stefania Orrù, Simone Montuori, Esther Imperlini, Pasqualina Buono, Laura Petrosini, Laura Mandolesi