Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 7/2021

Inhoudsopgave (24 Artikelen)

“Walk this way”: specific contributions of active walking to the encoding of metric properties during spatial learning

  • Original Article

Simon Lhuillier, Valérie Gyselinck, Pascale Piolino, Serge Nicolas

Event-related potentials support the mnemonic effect of spontaneous insight solution

  • Original Article

Can Cui, Ke Zhang, Xiu min Du, Xiao Sun, Jing Luo

Different effects of feedback-induced emotion and material-induced emotion on memory

  • Original Article

Wuji Lin, Jingyuan Lin, Zhuoyu Li, Rendan Wei, Xiaoqing Cai, Lei Mo

What makes creative advertisements memorable? The role of insight

  • Original Article

Wangbing Shen, Haiping Bai, Linden J. Ball, Yuan Yuan, Meijiao Wang

Processing of numerical representation of fingers depends on their location in space

  • Original Article

Sébastien Vanstavel, Yann Coello, Sandrine Mejias

Cognitive control in number processing: new evidence from task switching

  • Open Access
  • Original Article

Andreas Schliephake, J. Bahnmueller, K. Willmes, K. Moeller

Spatial–numerical associations in the presence of an avatar

  • Open Access
  • Original Article

C. Böffel, C. Herbst, O. Lindemann, J. Müsseler

From metacognitive beliefs to strategy selection: does fake performance feedback influence cognitive offloading?

  • Open Access
  • Original Article

Sandra Grinschgl, Hauke S. Meyerhoff, Stephan Schwan, Frank Papenmeier

Auditory selective attention under working memory load

  • Open Access
  • Original Article

Rena Bayramova, Enrico Toffalini, Mario Bonato, Massimo Grassi

Sustained attention and the experience of flow

  • Original Article

Jeremy Marty-Dugas, Laura Howes, Daniel Smilek

Sex differences in hemispheric lateralization of attentional networks

  • Original Article

Yu Li, Yuanyuan Wang, Xiaohong Jin, Dun Niu, Linjun Zhang, Sabrina Yanan Jiang, Huada Daniel Ruan, Ghee Wee Ho

In plain sight: implicit priming of patterns and faces using change symmetry

  • Open Access
  • Original Article

Aleksandar Aksentijevic, Finbar Duffy, Anja Mihailovic, Dragutin T. Mihailovic

Training away face-type bias: perception and decisions about emotional expression in stereotypically Black faces

  • Original Article

Corey J. Bohil, Heather M. Kleider-Offutt, Clay Killingsworth, Ashley M. Meacham

Do I dislike what you dislike? Investigating the effect of disgust on time processing

  • Original Article

Giovanna Mioni, Simon Grondin, Franca Stablum

Emotion and liking: how director emotional expression and knowledge of (dis)liking may impact adults’ ability to follow the instructions of an ignorant speaker

  • Open Access
  • Original Article

Rebecca L. Monk, Lauren Colbert, Gemma Darker, Jade Cowling, Bethany Jones, Adam W. Qureshi

Metacontrol and joint action: how shared goals transfer from one task to another?

  • Open Access
  • Original Article

Roman Liepelt, Markus Raab

Probing the effect of the expected-speed violation illusion

  • Original Article

Luca Battaglini, Giovanna Mioni, Clara Casco, Giulio Contemori, Mahiko Konishi

The mechanism of filler items in the response time concealed information test

  • Open Access
  • Original Article

Gáspár Lukács, Ulrich Ansorge