Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Psychological Research

Uitgave 8/2020

Inhoudsopgave (22 Artikelen)

Does incidental sequence learning allow us to better manage upcoming conflicting events?

  • Original Article

Luis Jiménez, Elger Abrahamse, Cástor Méndez, Senne Braem

Measuring attention to reward as an individual trait: the value-driven attention questionnaire (VDAQ)

  • Original Article

Brian A. Anderson, Haena Kim, Mark K. Britton, Andy Jeesu Kim

When perception intrudes on 2D grasping: evidence from Garner interference

  • Original Article

Tzvi Ganel, Aviad Ozana, Melvyn A. Goodale

Asymmetrical effects of control on the expression of implicit sequence learning

  • Original Article

Joaquín M. M. Vaquero, Juan Lupiáñez, Luis Jiménez

Accent-induced stabilization of spontaneous auditory–motor synchronization

  • Original Article

Cécile J. Bouvet, Manuel Varlet, Simone Dalla Bella, Peter E. Keller, Benoît G. Bardy

Dual-memory retrieval efficiency after practice: effects of strategy manipulations

  • Original Article

Franziska Heidemann, Timothy C. Rickard, Torsten Schubert, Tilo Strobach

Do ostensive cues affect object processing in children with and without autism? A test of natural pedagogy theory

  • Original Article

Tobias Schuwerk, Johannes Bätz, Birgit Träuble, Beate Sodian, Markus Paulus

Investigating the mediating effect of working memory on intentional forgetting in dysphoria

  • Open Access
  • Original Article

Saima Noreen, Richard Cooke, Nathan Ridout

Outgroup faces hamper word recognition

  • Original Article

Simone Sulpizio, Eduardo Navarrete

Online management of text production from pictures: a comparison between fifth graders and undergraduate students

  • Original Article

Elise Drijbooms, Margriet A. Groen, Denis Alamargot, Ludo Verhoeven

Do people really prefer verbal probabilities?

  • Original Article

Marie Juanchich, Miroslav Sirota

Age-related differentiation in verbal and visuospatial working memory processing in childhood

  • Original Article

Frances Buttelmann, Tanja Könen, Lauren V. Hadley, Julie-Anne Meaney, Bonnie Auyeung, Candice C. Morey, Nicolas Chevalier, Julia Karbach

Low numbers from a low head? Effects of observed head orientation on numerical cognition

  • Original Article

Felix J. Götz, Anne Böckler, Andreas B. Eder

The brightness dimension as a marker of gender across cultures and age

  • Open Access
  • Original Article

Carla Sebastián-Enesco, Gün R. Semin