Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Mindfulness

Uitgave 12/2023

Inhoudsopgave (18 Artikelen)

Mindful Eating as a Tool for Diabetes Prevention and Management: A Review of Potential Mechanisms of Action

  • REVIEW

Guillermo Muñoz-Mireles, Michail Mantzios, Jeffrey N. Schellinger, Sarah E. Messiah, Elisa Marroquín

What Are You Hungry for? The 9 Hunger Mindful Eating Online Randomized Controlled Trial

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Diana Peitz, Petra Warschburger

Predictive Validity and Response Shift in the Equanimity Scale-16

  • ORIGINAL PAPER

Alice Shires, Shana Osborne, Bruno A. Cayoun, Emma Williams, Kris Rogers

A Mindful Path Toward Prejudice Reduction: Key Mindfulness Facets and Mediators for Promoting Positive Intergroup Relations

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Giulia Fuochi, Jessica Boin, Alice Lucarini, Alberto Voci

Be Here Now: Dispositional Mindfulness Enhances Fading Affect Bias

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Matthew T. Crawford, Claire Marsh, Joel Clegg

Cognitive and Somatic Mediators of the Effects of Trait Mindfulness on Mental Health Adjustment Following Bereavement

  • ORIGINAL PAPER

Mariel Emrich, Crystal L. Park, Adam B. David, Lucy Finkelstein-Fox

Making Mindfulness Meditation a Healthy Habit

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Eleanor Miles, Faith Matcham, Clara Strauss, Kate Cavanagh

Basque Adaptation of the Reduced Kentucky Inventory of Mindfulness Skills (KIMS-R)

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Amaiur Olarza, Goretti Soroa, Aitor Aritzeta, Rosa Mindeguia

Validation of the Five Facet Mindfulness Questionnaire-Bangla Using Classical Test Theory and Item Response Theory

  • Open Access
  • ORIGINAL PAPER

Mushfiqul Anwar Siraji, Munia Rahman, Bishal Saha, Shamsul Haque

Hindering or Helping? User Preferences for Features of Recorded Mindfulness Training

  • Open Access
  • Original Paper

Maja Stanko-Kaczmarek, Tomasz Jankowski, Anna Koczyk, Wadim Krzyzaniak, Kalina Meder, Kajetan Dulian