Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2014

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Play the Music, not the Instrument

  • Open Access
  • Editorial

Jan van Dalen

Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor

  • Open Access
  • Commentary

Michiel Westerman

Bedside teaching in medical education: a literature review

  • Open Access
  • Review Article

Max Peters, Olle ten Cate

Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality

  • Open Access
  • Original Article

Joel B. Goodin, Ryan D. Duffy, Nicole J. Borges, Catherine A. Ulman, Vanessa M. D’Brot, R. Stephen Manuel

Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing

  • Open Access
  • Original Article

Kathleen G. McNeill, Annelise Kerr, Kenneth I. Mavor

Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme

  • Open Access
  • Show and Tell

Halah Ibrahim, Satish Chandrasekhar Nair

Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability

  • Open Access
  • Short Communication

Marcus A. Henning, John Sollers, Joanna M. Strom, Andrew G. Hill, Mataroria P. Lyndon, David Cumin, Susan J. Hawken