Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 6/2022

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Thanks to reviewers and editorial office

  • Open Access
  • Editorial

Lauren A. Maggio, Erik W. Driessen

Design guidelines for assessing students’ interprofessional competencies in healthcare education: a consensus study

  • Open Access
  • Original Article

Hester Wilhelmina Henrica Smeets, Dominique M. A. Sluijsmans, Albine Moser, Jeroen J. G. van Merriënboer

“Walking on eggshells”: experiences of underrepresented women in medical training

  • Open Access
  • Original Article

Parisa Rezaiefar, Yara Abou-Hamde, Farah Naz, Yasmine S. Alborhamy, Kori A. LaDonna

Harnessing a knowledge translation framework to implement an undergraduate medical education intervention: A longitudinal study

  • Open Access
  • Original Article

Martine Chamberland, Jean Setrakian, Linda Bergeron, Lara Varpio, Christina St-Onge, Aliki Thomas

‘Us versus them’: A social identity perspective of internal medicine trainees

  • Open Access
  • Original Article

Joanne Kerins, Samantha Eve Smith, Victoria Ruth Tallentire

Medical students’ career decision-making stress during clinical clerkships

  • Open Access
  • Original Article

Daan A. H. Fris, Annelies E. M. van Vianen, Jessie Koen, Matthijs de Hoog, Anne P. J. de Pagter

Blind spots in medical education: how can we envision new possibilities?

  • Open Access
  • Eye-Opener

Sean Tackett, Yvonne Steinert, Cynthia R. Whitehead, Darcy A. Reed, Scott M. Wright

The development of a current events and dialogue forum at a large U.S. academic medical center

  • Open Access
  • Show and Tell

Andrew W. Kuhn, Eriny S. Hanna, Varun K. Menon, Ryan T. Jarrett, Mobolanle Adebesin, Jackie Antoun, Joshua Bland, Rebekka DePew, Demetra Hufnagel, Elishama Kanu, Karampreet Kaur, Christian Nguyen, Daniel Pereira, Maxwell Roeske, Samuel Trump, Kate L. Payne, André L. Churchwell