Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 5/2022

Inhoudsopgave (9 Artikelen)

Best practices for interviewing applicants for medical school admissions: a systematic review

  • Open Access
  • Review Article

John C. Lin, Anagha Lokhande, Curtis E. Margo, Paul B. Greenberg

How does portfolio use affect self-regulated learning in clinical workplace learning: What works, for whom, and in what contexts?

  • Open Access
  • Review Article

Rozemarijn van der Gulden, Angelique Timmerman, Jean W. M. Muris, Bart P. A. Thoonen, Sylvia Heeneman, Nynke D. Scherpbier-de Haan

Early career experiences of international medical program graduates: An international, longitudinal, mixed-methods study

  • Open Access
  • Original Article

Emmaline E. Brouwer, Tiuri R. van Rossum, Janneke M. Frambach, Erik W. Driessen

Assessment of final-year medical students’ entrustable professional activities after education on an interprofessional training ward: A case-control study

  • Open Access
  • Original Article

Julian Brätz, Lisa Bußenius, Irina Brätz, Hanno Grahn, Sarah Prediger, Sigrid Harendza

Continuing professional development challenges in a rural setting: A mixed-methods study

  • Open Access
  • Original Article

Melissa Campos-Zamora, Hannah Gilbert, Ramiro I. Esparza-Perez, Melchor Sanchez-Mendiola, Roxane Gardner, Jeremy B. Richards, Mario I. Lumbreras-Marquez, Valerie A. Dobiesz

State-of-the-art literature review methodology: A six-step approach for knowledge synthesis

  • Open Access
  • Original Article

Erin S. Barry, Jerusalem Merkebu, Lara Varpio

The story behind the synthesis: writing an effective introduction to your scoping review

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard, Heather Colquhoun

The system, the resident, and the preceptor: a curricular approach to continuity of care training

  • Open Access
  • Show and Tell

Allyson Merbaum, Kulamakan Kulasegaram, Rebecca Stoller, Oshan Fernando, Risa Freeman