Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2021

Inhoudsopgave (10 Artikelen)

Wrestling with (in)authenticity

  • Open Access
  • Commentary

Mario Veen

The butterfly effect in clinical supervision

  • Open Access
  • Commentary

Jennifer M. Klasen, Lorelei A. Lingard

Do you hear what you see? Utilizing phonocardiography to enhance proficiency in cardiac auscultation

  • Open Access
  • Original Article

Bjorn Watsjold, Jonathan Ilgen, Sandra Monteiro, Matthew Sibbald, Zachary D. Goldberger, W. Reid Thompson, Geoff Norman

A collective case study of supervision and competence judgments on the inpatient internal medicine ward

  • Open Access
  • Original Article

Tristen Gilchrist, Rose Hatala, Andrea Gingerich

What we learned in the development of a third-year medical student curricular project

  • Open Access
  • Failures/Surprises

Maria Syl D de la Cruz, Rashida S. Smith, Alexis E. Silverio, Allison R. Casola, Erin L. Kelly

A layered analysis of self-explanation and structured reflection to support clinical reasoning in medical students

  • Open Access
  • Eye-Opener

Martine Chamberland, Silvia Mamede, Linda Bergeron, Lara Varpio

Shedding light on autistic traits in struggling learners: A blind spot in medical education

  • Open Access
  • Eye-Opener

Marie Giroux, Luce Pélissier-Simard

Coping with COVID-19: medical students as strong and responsible stewards of their education

  • Open Access
  • Show and Tell

Jacquelyn B. Kercheval, Deena Khamees, Charles A. Keilin, Netana H. Markovitz, Eve D. Losman

Development of a 3D printed simulator for closed reduction of distal radius fractures

  • Open Access
  • Show and Tell

William Dixon, Nathaniel Miller, Georgia G. Toal, Stefanie S. Sebok-Syer, Michael A. Gisondi