Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2022

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Privilege, social justice and the goals of medicine: Towards a critically conscious professionalism of solidarity

  • Open Access
  • Commentary

Saleem Razack, Marco Antonio de Carvalho Filho, Gia Merlo, William Agbor-Baiyee, Janet de Groot, P. Preston Reynolds

How preceptors develop trust in continuity clinic residents and how trust influences supervision: A qualitative study

  • Open Access
  • Original Article

John C. Penner, Karen E. Hauer, Katherine A. Julian, Leslie Sheu

Video-assisted self-reflection of resuscitations for resident education and improvement of leadership skills: A pilot study

  • Open Access
  • Original Article

Lauren Kava, Kerin Jones, Robert Ehrman, Laura Smylie, Matthew McRae, Elizebeth Dubey, Brian Reed, Anne Messman

‘It’s going to change the way we train’: Qualitative evaluation of a transformative faculty development workshop

  • Open Access
  • Original Article

Caroline Choo Phaik Ong, Yang Yann Foo, Fong Yee Chiu, Debra Nestel

Reframing professional identity through navigating tensions during residency: A qualitative study

  • Open Access
  • Original Article

Wil L. Santivasi, Hannah C. Nordhues, Frederic W. Hafferty, Brianna E. Vaa Stelling, John T. Ratelle, Thomas J. Beckman, Adam P. Sawatsky

Conferencing well

  • Open Access
  • An Insider’s Perspective

Glenn Regehr, Lara Varpio

Statistical points and pitfalls: growth modeling

  • Open Access
  • Statistical Points and Pitfalls

Christy K. Boscardin, Stefanie S. Sebok-Syer, Martin V. Pusic

Advancing the assessment of clinical reasoning across the health professions: Definitional and methodologic recommendations

  • Open Access
  • Eye-Opener

David Gordon, Joseph J. Rencic, Valerie J. Lang, Aliki Thomas, Meredith Young, Steven J. Durning

From struggle to opportunity: Reimagining medical education in a pandemic era

  • Open Access
  • Eye-Opener

Sarah Burm, Victoria Luong, Kori LaDonna, Bryce Bogie, Lindsay Cowley, Jennifer M. Klasen, Anna MacLeod

Redesigning continuing professional development: Harnessing design thinking to go from needs assessment to mandate

  • Open Access
  • Show and Tell

Alexander Chorley, Khalid Azzam, Teresa M. Chan