Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2019

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Breaking microaggressions without breaking ourselves

  • Open Access
  • Commentary

Javeed Sukhera

Is postgraduate leadership education a match for the wicked problems of health systems leadership? A critical systematic review

  • Open Access
  • Review Article

Betty Onyura, Sara Crann, David Tannenbaum, Mary Kay Whittaker, Stuart Murdoch, Risa Freeman

An exploratory study on microaggressions in medical school: What are they and why should we care?

  • Open Access
  • Original Article

Andre Espaillat, Danielle K. Panna, Dianne L. Goede, Matthew J. Gurka, Maureen A. Novak, Zareen Zaidi

Seeking coherence between ‘mobile learning’ applications and the everyday lives of medical residents

  • Open Access
  • Original Article

Diana Ramos, Roland Grad, Alenoush Saroyan, Peter Nugus

Actor-network theory and ethnography: Sociomaterial approaches to researching medical education

  • Open Access
  • A Qualitative Space

Anna MacLeod, Paula Cameron, Rola Ajjawi, Olga Kits, Jonathan Tummons

Training wheels needed: Lessons in professionalism from a liberal deferral policy

  • Open Access
  • Failures/Surprises

Michelle Daniel, Tamara Gay, Rajesh Mangrulkar, Paula Ross, Sara Weir, Emily Hogikyan, Owen Thompson, Sally Santen

Visualizing faculty development impact: A social network analysis

  • Open Access
  • Show and Tell

Yang Yann Foo, James Moody, Sandy Cook

Use of an e‑portfolio mapping tool: connecting experiences, analysis and action by learners

  • Open Access
  • Show and Tell

Sylvia Heeneman, Erik Driessen, Steven J. Durning, Dario Torre

Using Google Scholar to track the scholarly output of research groups

  • Open Access
  • Show and Tell

Brent Thoma, Teresa M Chan