Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 1/2016

Inhoudsopgave (17 Artikelen)

Statistical points and pitfalls

  • Open Access
  • Editorial

Jimmie Leppink, Patricia O’Sullivan, Kal Winston

Simulation-based training of surgical skills

  • Open Access
  • Commentary

L. Konge, L. Lonn

Curriculum reform: the more things change, the more they stay the same?

  • Open Access
  • Commentary

Lorraine Hawick, Simon Kitto, Jennifer Cleland

The role of simulation in the development of endovascular surgical skills

  • Open Access
  • Review Article

Craig Iain Nesbitt, Nikhil Birdi, Sebastian Mafeld, Gerrard Stansby

Undergraduate medical education programme renewal: a longitudinal context, input, process and product evaluation study

  • Open Access
  • Original Article

Azim Mirzazadeh, Roghayeh Gandomkar, Sara Mortaz Hejri, Gholamreza Hassanzadeh, Hamid Emadi Koochak, Abolfazl Golestani, Ali Jafarian, Mohammad Jalili, Fatemeh Nayeri, Narges Saleh, Farhad Shahi, Seyed Hasan Emami Razavi

Measuring cognitive load: mixed results from a handover simulation for medical students

  • Open Access
  • Original Article

John Q. Young, David M. Irby, Maria-Louise Barilla-LaBarca, Olle ten Cate, Patricia S. O’Sullivan

The effect of constructing versus solving virtual patient cases on transfer of learning: a randomized trial

  • Open Access
  • Original Article

Martin G. Tolsgaard, Rikke M. H. G. Jepsen, Maria B. Rasmussen, Lars Kayser, Uno Fors, Lars C. Laursen, Jesper H. Svendsen, Charlotte Ringsted

Get control of your commas

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Statistical points and pitfalls - series - introduction

  • Open Access
  • STATISTICAL POINTS AND PITFALLS

Jimmie Leppink, Kal Winston, Patricia O’Sullivan

Innovating the practice of medical speciality training

  • Open Access
  • PhD Report

Joanne P. I. Fokkema

The progress test of medicine: the Dutch experience

  • Open Access
  • Show and Tell

René A. Tio, Bert Schutte, Ariadne A. Meiboom, Janke Greidanus, Eline A. Dubois, Andre J. A. Bremers

Peer-led live research demonstrations: challenging medical student misconceptions about research

  • Open Access
  • Show and Tell

Stuart O’Connor, Alexander Kenneth Clarke

Pros and cons of student journals

  • Open Access
  • Letter

Omar Ali Aboshady, Mohamed Alaa Gouda

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to Reviewers