Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 1/2019

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Design and evaluation of a clinical competency committee

  • Open Access
  • Original Article

Marrigje E. Duitsman, Cornelia R. M. G. Fluit, Janiëlle A. E. M. van Alfen-van der Velden, Marieke de Visser, Marianne ten Kate-Booij, Diana H. J. M. Dolmans, Debbie A. D. C. Jaarsma, Jacqueline de Graaf

Why institutional ethnography? Why now? Institutional ethnography in health professions education

  • Open Access
  • A Qualitative Space

Grainne P. Kearney, Michael K. Corman, Nigel D. Hart, Jennifer L. Johnston, Gerard J. Gormley

Giving feedback on others’ writing

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Chris Watling, Lorelei Lingard

Progressive research collaborations and the limits of soft power

  • Open Access
  • Failures/Surprises

Olga Kits, Camille Angus, Anna MacLeod, Jonathan Tummons

A critical perspective on the modified personal interview

  • Open Access
  • Eye-Opener

Dilshan Pieris

Problems of problem-based learning: Towards transformative critical pedagogy in medical education

  • Open Access
  • Eye-Opener

Alice Cavanagh, Meredith Vanstone, Stacey Ritz

Development and validation of a health profession education-focused scholarly mentorship assessment tool

  • Open Access
  • Show and Tell

Christina St-Onge, Meredith Young, Lara Varpio

The Clinical Reasoning Mapping Exercise (CResME): a new tool for exploring clinical reasoning

  • Open Access
  • Show and Tell

Dario M. Torre, Caridad A. Hernandez, Analia Castiglioni, Steven J. Durning, Barbara J. Daley, Paul A. Hemmer, Jeffrey LaRochelle

Implementing an interprofessional narrative medicine program in academic clinics: Feasibility and program evaluation

  • Open Access
  • Show and Tell

Deepthiman Gowda, Tayla Curran, Apurva Khedagi, Michael Mangold, Faiz Jiwani, Urmi Desai, Rita Charon, Dorene Balmer

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to Reviewers