Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2015

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Tackling medical student stress: beyond individual resilience

  • Open Access
  • commentary

Christopher Watling

The rationale for and use of assessment frameworks: improving assessment and reporting quality in medical education

  • Open Access
  • Review Article

Jacob Pearce, Daniel Edwards, Julian Fraillon, Hamish Coates, Benedict J. Canny, David Wilkinson

The evolution of cognitive load theory and its application to medical education

  • Open Access
  • Review Article

Jimmie Leppink, Angelique van den Heuvel

The art of limitations

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Eye opener: exploring complexity using rich pictures

  • Open Access
  • Eye-opener

Sayra Cristancho

Innovations in multidisciplinary education in healthcare and technology

  • Open Access
  • Show and Tell

Joost van Hoof, Elisabeth L.M. Zwerts-Verhelst, Marianne E. Nieboer, Eveline J.M. Wouters

Potential benefits of student- and junior doctor-led textbooks

  • Open Access
  • Short Communication

Zeshan U Qureshi, Katherine Lattey, Patrick Bryne, Mark Rodrigues, Michael Ross, Simon Maxwell

Feedback on role model behaviour: effective for clinical trainers?

  • Open Access
  • Short Communication

H.G.A. Ria Jochemsen-van der Leeuw, Margreet Wieringa-de Waard, Nynke van Dijk

In response to ‘Medical Education Research: is participation fair?’

  • Open Access
  • Letter

W. E. Sjoukje van den Broek, Roel H. P. Wouters, J. J. M. Hans van Delden

Binding study advice: effect of raising the standards?

  • Open Access
  • Letter

Karen M. Stegers-Jager, Axel P. N. Themmen