Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 4/2015

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Building the continuum of competency-based medical education

  • Open Access
  • Commentary

William F. Iobst, Eric S. Holmboe

Dual processing theory and expertsʼ reasoning: exploring thinking on national multiple-choice questions

  • Open Access
  • Original Article

Steven J. Durning, Ting Dong, Anthony R. Artino, Cees van der Vleuten, Eric Holmboe, Lambert Schuwirth

Beyond work-hour restrictions: a qualitative study of residents’ subjective workload

  • Open Access
  • Original Article

Hiroshi Nishigori, Gautam A. Deshpande, Haruo Obara, Osamu Takahashi, Jamiu Busari, Tim Dornan

Medical education in the United States: do residents feel prepared?

  • Open Access
  • Original Article

Chen (Amy) Chen, Dylan Kotliar, Brian C. Drolet

Avoiding prepositional pile-up

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Promoting faculty professionalism: a case-based approach

  • Open Access
  • Show and Tell

Patricia M. Dieter, Nicholas M. Hudak, Peggy R. Robinson

Longitudinal evaluation, acceptability and long-term retention of knowledge on a horizontally integrated organic and functional systems course

  • Open Access
  • Show and Tell

Joana Almeida Palha, Armando Almeida, Jorge Correia-Pinto, Manuel João Costa, Maria Amélia Ferreira, Nuno Sousa

This thing called life

  • Open Access
  • Eye-Opener

Anique E.N. Atherley, Charles G. Taylor Jr.

Studying learning in the healthcare setting: the potential of quantitative diary methods

  • Open Access
  • Eye-Opener

Yvette Ciere, Debbie Jaarsma, Annemieke Visser, Robbert Sanderman, Evelien Snippe, Joke Fleer