Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2018

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

The script concordance test: an adequate tool to assess clinical reasoning?

  • Open Access
  • Commentary

Eugène J. F. M. Custers

Constructing critical thinking in health professional education

  • Open Access
  • Original Article

Renate Kahlke, Kevin Eva

Examining the effects of gaming and guessing on script concordance test scores

  • Open Access
  • Original Article

Stuart Lubarsky, Valérie Dory, Sarkis Meterissian, Carole Lambert, Robert Gagnon

Characterizing the literature on validity and assessment in medical education: a bibliometric study

  • Open Access
  • Original Article

Meredith Young, Christina St-Onge, Jing Xiao, Elise Vachon Lachiver, Nazi Torabi

When to trust our learners? Clinical teachers’ perceptions of decision variables in the entrustment process

  • Open Access
  • Original Article

Chantal C. M. A. Duijn, Lisanne S. Welink, Harold G. J. Bok, Olle T. J. ten Cate

How are competency frameworks perceived and taught?

  • Open Access
  • Original Article

Elise Paradis, Rebecca Zhao, Jamie Kellar, Alison Thompson

Interprofessional educator development

  • Open Access
  • Show and Tell

Lily C. Pien, Michaela Stiber, Allison Prelosky, Colleen Y. Colbert

The Massive Online Needs Assessment (MONA) to inform the development of an emergency haematology educational blog series

  • Open Access
  • Show and Tell

Teresa M. Chan, David Jo, Andrew W. Shih, Vinai C. Bhagirath, Lana A. Castellucci, Calvin Yeh, Brent Thoma, Eric K. Tseng, Kerstin de Wit