Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 5/2015

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Discussing dissection in anatomy education

  • Open Access
  • Commentary

Esther M. Bergman

The current landscape of television and movies in medical education

  • Open Access
  • Review Article

Marcus Law, Wilson Kwong, Farah Friesen, Paula Veinot, Stella L. Ng

Educational outcomes of Helping Babies Breathe training at a community hospital in Honduras

  • Open Access
  • Original Article

Teresa L. Seto, Meredith E. Tabangin, Srirama Josyula, Kathryn K. Taylor, Juan Carlos Vasquez, Beena D. Kamath-Rayne

Putting performance in context: the perceived influence of environmental factors on work-based performance

  • Open Access
  • Original Article

Lynfa Stroud, Pier Bryden, Bochra Kurabi, Shiphra Ginsburg

Joining a conversation: the problem/gap/hook heuristic

  • Open Access
  • The Writers Craft

Lorelei Lingard

Is dissection the only way to learn anatomy? Thoughts from students at a non-dissecting based medical school

  • Open Access
  • Eye-Opener

Salil B. Patel, Daniel Mauro, James Fenn, Dermot R. Sharkey, Conor Jones

The effectiveness of a new approach using movies in the training of medical students

  • Open Access
  • Health Care and the Arts

Patrizia Zeppegno, Carla Gramaglia, Alessandro Feggi, Ada Lombardi, Eugenio Torre

Evaluating clinicians’ teaching performance

  • Open Access
  • PhD Report

Benjamin C.M. Boerebach

Developing students’ teaching through peer observation and feedback

  • Open Access
  • Show and Tell

Eliot L. Rees, Benjamin Davies, Michael Eastwood