Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 5/2018

Inhoudsopgave (9 Artikelen)

Preprints: Facilitating early discovery, access, and feedback

  • Open Access
  • Editorial

Lauren A. Maggio, Anthony R. Artino Jr, Erik W. Driessen

Passion projects and disorienting dilemmas

  • Open Access
  • Commentary

Zac Feilchenfeld, Ayelet Kuper

Examining the readiness of best evidence in medical education guides for integration into educational practice: A meta-synthesis

  • Open Access
  • Review Article

Lauren A. Maggio, Aliki Thomas, H. Carrie Chen, John P. A. Ioannidis, Steven L. Kanter, Candace Norton, Nancy H. Tannery, Anthony R. Artino Jr.

Challenges for conducting and teaching handovers as collaborative conversations: an interview study at teaching ICUs

  • Open Access
  • Original Article

Nico F. Leenstra, Addie Johnson, Oliver C. Jung, Nicole D. Holman, Lieuwe S. Hofstra, Jaap E. Tulleken

Fostering medical students’ lifelong learning skills with a dashboard, coaching and learning planning

  • Open Access
  • Original Article

Karen E. Hauer, Nicholas Iverson, Alekist Quach, Patrick Yuan, Stephanie Kaner, Christy Boscardin

How clinicians integrate humanism in their clinical workplace—‘Just trying to put myself in their human being shoes’

  • Open Access
  • Original Article

Amanda Lee Roze des Ordons, Janet Margaret de Groot, Tom Rosenal, Nazia Viceer, Lara Nixon

End-of-life care in the Dutch medical curricula

  • Open Access
  • Original Article

Josefien de Bruin, Mary-Joanne Verhoef, Joris P. J. Slaets, David van Bodegom

Lessons learned from a student-driven initiative to design and implement an Organ and Tissue Donation course across Canadian medical schools

  • Open Access
  • Show and Tell

Alexandra Fletcher, Bing Yu Chen, David Benrimoh, Sam Shemie, Stuart Lubarsky

Workplace mentoring of residents in generic competencies by an independent coach

  • Open Access
  • Show and Tell

Jos A. Stigt, Janine H. Koele, Paul L. P. Brand, Debbie A. C. Jaarsma, Irene A. Slootweg