Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 5/2019

Inhoudsopgave (8 Artikelen)

The Implicit Association Test in health professions education: A meta-narrative review

  • Open Access
  • Review Article

Javeed Sukhera, Michael Wodzinski, Maham Rehman, Cristina M. Gonzalez

The learning environment on a student ward: an observational study

  • Open Access
  • Original Article

Anna Dyar, Hanna Lachmann, Terese Stenfors, Anna Kiessling

Attrition among New Zealand medical students completing research degrees: A 20-year analysis

  • Open Access
  • Original Article

Yassar Alamri, Tim J. Wilkinson

Clear skies ahead: optimizing the learning environment for critical thinking from a qualitative analysis of interviews with expert teachers

  • Open Access
  • Original article

Lynn E. Jaffe, Deborah Lindell, Amy M. Sullivan, Grace C. Huang

Early identification of struggling learners: using prematriculation and early academic performance data

  • Open Access
  • Original Article

Layne D. Bennion, Dario Torre, Steven J. Durning, David Mears, Deanna Schreiber-Gregory, Jessica T Servey, David F. Cruess, Michelle Yoon, Ting Dong

Spinning the lens on physician power: narratives of humanism and healing

  • Open Access
  • Health Care and the Arts

Mercedes Chan, Laura Nimmon

A multiple-trainee, multiple-level, multiple-competency (multi-TLC) simulation-based approach to training obstetrical emergencies

  • Open Access
  • Show and Tell

Valerie Mueller, Susan Ellis, Beth Murray-Davis, Ranil Sonnadara, Lawrence E. M. Grierson