Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 6/2019

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

The mental workload of conducting research in assessor cognition

  • Open Access
  • Commentary

Andrea Gingerich, Peter Yeates

Advancing from perception to reality: How to accelerate and achieve gender equity now

  • Open Access
  • Commentary

Tiffany I. Leung, Eileen Barrett, Tammy L. Lin, Darilyn V. Moyer

What’s in a Name?

  • Open Access
  • Commentary

Gisèle Bourgeois-Law

Guidelines: The dos, don’ts and don’t knows of remediation in medical education

  • Open Access
  • Guidelines

Calvin L. Chou, Adina Kalet, Manuel Joao Costa, Jennifer Cleland, Kalman Winston

Optimizing assessors’ mental workload in rater-based assessment: a critical narrative review

  • Open Access
  • Review Article

Bridget Paravattil, Kyle John Wilby

When perception is reality: Resident perception of faculty gender parity in a university-based internal medicine residency program

  • Open Access
  • Original Article

Jennifer Reilly Lukela, Aditi Ramakrishnan, Nicole Hadeed, John Del Valle

Beyond the default colon: Effective use of quotes in qualitative research

  • Open Access
  • The Writer's Craft

Lorelei Lingard

Jointly discussing care plans for real-life patients: The potential of a student-led interprofessional team meeting in undergraduate health professions education

  • Open Access
  • Show and Tell

Marion van Lierop, Jerôme van Dongen, Miriam Janssen, Hester Smeets, Loes van Bokhoven, Albine Moser

A call for action: understanding medicine’s role in climate change

  • Open Access
  • Letter

Ciara Nuttall, Fatima Yaqub